مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از راه اندازی میز تشریح مجازی در پژوهش سرای پرفسور حسابی ناحیه ۲ آموزش و پرورش خبر داد.

محمد پور داود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیان کرد: اتاق تشریح و میز تشریح مجازی (کالبدنما) در پژوهش سرای پرفسور حسابی آموزش پرورش ناحیه ۲همدان با حضور معاون آموزش متوسطه استان افتتاح و راه اندازی شد.

او در خصوص این موضوع افزود: این دستگاه کمک آموزشی جهت آموزش آناتومی و تشریح است که تمامی اندام‌های بدن را با دقت و تفکیک پذیری بالا با رنگ طبیعی در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا معلمان و استادان بتوانند تجسم فضایی مطلوبی از بدن انسان برای آموزش به دانش آموزان و دانشجویان ودرک عمیق‌تر مفاهیم آموزشی ارائه دهند.

پورداود ابراز داشت: این دستگاه دارای قابلیت‌هایی از جمله مدل‌های بسیار دقیق از آناتومی بدن انسان، مدل‌های دقیق از سیر تکاملی جنین انسان از جنین ۱۵ روزه تا ۶۰ روزه و مدل‌های ولومتریک از جسد واقعی انسان است.

این مسئول گفت: میز تشریح مجازی (کالبدنما) پژوهش سرای پرفسور حسابی همدان با مشارکت معاونت فنّاوری ریاست جمهور و خیرین خریداری شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار