موسوی از آغاز اجرای طرح شوق رویش در استان زنجان خبرداد و گفت: این طرح برای اعضای جوانان هلال احمر در تابستان امسال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال احمر با هدف برنامه ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضاء در راستای جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت¬های بشردوستانه، عام¬المنفعه و امدادی در استان زنجان کلید خورد.


او افزود: اوقات فراغت مناسب‌ترین زمان بروز ظرفیت‌ها و توانایی‌های نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود که زمینه سازی استفاده از این فرصت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فراهم شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی، جشنواره شعرواره، طرح‌های مهربانی می‌خواهد، هنرمندان ماه نگار، یاس، توسعه سلامت، توانمند سازی تیم سحاب و سحر و شروع مجدد فعالیت کتابخانه امام خمینی (ره) هلال احمر از برنامه‌هایی است که در قالب طرح شوق رویش در تابستان امسال اجرا می‌شود.


موسوی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی با هدف تهیه انمیشن، داستان و مستند، جشنواره شعر واره نیز با هدف سرودن اشعاری با موضوع بشردوستی و موضوعات آزاد اجرا می‌شود.


او با بیان اینکه در طرح مهربانی می‌خواهد به دانش آموزان کم بضاعت کمک می‌شود، افزود: در این طرح برای هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان در استان زنجان بسته‌های فرهنگی تهیه و توزیع می‌شود.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در برنامه خانه هنرمندان ماه نگار نیز اعضای جوانان هلال احمر برای گذراندن دوره‌های فنی و حرفه‌ای به این سازمان معرفی و از آموزش‌های رایگان در بخش‌های مختلف بر اساس علاقه بهره مند می‌شوند.


موسوی افزود: در طرح توسعه سلامت نیز اعضای جوانان دختر و پسر افراد سالخورده را ترغیب و دعوت به تزریق واکسن کرونا می‌کنند که پیش از این در اماکن عمومی، واحد‌های صنفی و اداری مردم را دعوت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌کردند.


او ادامه داد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاهی با همین موضوع در شعبه‌های هلال احمر در حال اجرا و دایر است و در هفته ازدواج نیز از اعضای جوانانی که در یک سال اخیر نسبت به سنت حسنه ازدواج اقدام کرده اند، تجلیل می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.