مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد گفت: خَیِّر نیک اندیش بافقی ۲ میلیارد ریال را برای حمایت از خانواده زندانیان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آرمین کاظمی نژاد مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد در تبیین حمایت‌های خیرین از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: این انجمن بدون هیچگونه بودجه دولتی و تنها از طریق کمک‌های خَیِّری از زندانیان و خانواده‌ها آن‌ها حمایت‌های مادی و معنوی می‌کند.

او با تقدیر از حمایت‌های خَیِّرین از انجمن حمایت از ازندانیان افزود: خَیِّر نیک اندیش بافقی با حضور در دفتر این انجمن دو میلیارد ریال را برای حمایت از زندانیان استان اهدا کرد.

کاظمی نژاد تصریح کرد: این خَیِّر که خواست نام و عکس او منتشر نشود این هزینه را برای امور معیشتی و بهداشتی خانواده‌های تحت پوشش به حساب انجمن واریز کرد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰۰ خانواده در قالب یک هزار و ۸۶۷ نفر تحت پوشش این انجمن قرار دارند.

او ادامه داد: خیرین نیک اندیش می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۴۳۹۲- ۹۹۳۰ – ۹۹۷۵ – ۶۰۳۷ نزد بانک ملی به نام انجمن حمایت از زندانیان یزد واریز نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.