مدیر کل زندان‌های استان یزد مشارکت مردم در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین سبزواری، مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: ستاد دیه به عنوان یک ستاد مردمی و متولی امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است که مردم میتوانند با اهدای کمک‌های خود به این ستاد مردمی در ازادی زندانیان جرائم غیر عمد شریک باشند.

سبزواری در ادامه از آزادی ۴۵ مددجو محکوم مالی در سه ماهه اول سال جاری خبر داده و گفت: مبلغ بدهی این ۴۵ محکوم مالی مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال بود که مبلغ ۱۹۳ میلیارد ریال از سوی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد و با پرداخت مبلغ ۴۲ میلیارد ریال زمینه آزادی این محکومین مالی از زندان‌های استان فراهم شد.

مدیر کل زندان‌ها در ادامه گفت: از این تعداد ۳۰ محکوم مالی، هفت محکوم مهریه، هفت محکوم نفقه و یک محکوم دیه بودند که تعداد هشت مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین و تعداد ۳۷ مددجو نیز با پرداخت مبلغ از زندان‌های استان آزاد شدند.

این مقام مسئول در پایان گفت: آزادی یک محکوم مالی از زندان آزادی یک شخص نیست بلکه با مشارکت در این امر خیر یک خانواده از آسیب‌های اجتماعی مصون مانده و از عموم مردم مشارکت در این امر خیر را خواستار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.