کلانتری گفت: پارسال هزار و ۴۹۹ فقره جواز تأسیس در استان زنجان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کلانتری معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان گفت: پارسال ۱۵۴ فقره پروانه بهره برداری در استان زنجان صادر شد.

او حجم سرمایه گذاری‌های محقق شده در این مجوز‌ها را پنج هزار و ۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای سه هزار و ۲۳۲ نفر نیز  اشتغال ایجاد شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه پارسال هزار و ۴۹۹ فقره جواز تأسیس در استان زنجان صادر شده است، گفت: حجم سرمایه گذاری‌های پیش بینی شده برای این تعداد جواز تأسیس ۳۲ هزار میلیارد تومان است.

کلانتری ادامه داد: دلیل افزایش حجم سرمایه گذاری‌های محقق شده در سال گذشته اجرا و تکمیل طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در استان زنجان بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برق و الکترونیک، نساجی، صنایع معدنی (شمش روی و فولاد) و شوینده‌ها، مزیت‌های استان در بخش صنعت هستند.

او با بیان اینکه استان زنجان رتبه خوبی در این بخش‌ها دارد، گفت: در بخش صنایع معدنی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برداشت مواد معدنی داریم.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بااشاره به اینکه ظرفیت فرآوری سنگ آهن در استان زنجان ۲ میلیون تن  است، افزود: این استان تنوع معدنی خوبی دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.