اعمال محدودیت های جدید کرونایی در نهبندان

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی شهرستان نهبندان محدودیت های جدید کرونایی از امروز در این شهرستان اجرا می شود.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس بروز ترین جدول رنگ بندی کرونایی، شهرستان نهبندان از وضعیت نارنجی به قرمز و شهرستان سربیشه از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است.

او با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان نهبندان افزود: از امروز محدودیت هایی مانند تعطیلی گروه های شغلی دو، سه، چهار، منع ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی از این شهرستان و منع تردد شبانه با هدف کاهش موارد ابتلا به کرونا اعمال می شود.

شریف زاده با اشاره به اینکه در استان سیستان و بلوچستان موارد ابتلا به کرونا به شدت افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: با تردد هایی که بین این استان و شهرستان های نهبندان و سربیشه اتفاق می افتاد پیش بینی می شد که وضعیت این دو شهرستان تغییر کند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر برای هر کدام از هم استانی‌ها سفر ضروری به استان سیستان و بلوچستان پیش آمد سفر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و مدت زمان کم انجام شود.

او با اشاره به اینکه مسافرت از شهر‌های قرمز رنگ به خراسان جنوبی نیز خطرناک است بیان کرد: افرادی که از استان‌های با وضیعت قرمز رنگ قصد سفر به استان ما را دارند سفر خود را با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا لغو کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کرونا هنوز تمام نشده رعایت کنیم
آخرین اخبار