مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره ساخت دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا به کمک نخبگان ایرانی توضیح داد.

خلج مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ویژگی‌های دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا اظهار کرد: این دستگاه مکانیزم و عملکردی متفاوت از هواساز‌های معمولی دارد.

او ادامه داد: در دستگاه‌های تصفیه هوا تولید شده  در تهویه، فن‌هایی هستند که تنها هوا را جابه جا می‌کنند، تصفیه با فیلتر‌های الیافی که در دستگاه است ذرات را جذب می‌کند، اما در ضدعفونی فن‌ها ذرات آلوده را حذف می‌کنند.

او با اشاره به اینکه دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا تلفیق شده با فیلتراسیون فعال است، بیان کرد:  این دستگاه یک محصول نوین بوده و کمتر از ۱۰ سال است که در دنیا تجاری سازی شده و نمونه‌های مشابه آمریکایی، اروپایی، کره ای، ژاپنی و چینی هم دارد اما این دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا توسط جوانان این شرکت دانش بنیان بومی سازی شده است.

خلج  بیان کرد: قیمت دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا نسبت به نمونه‌های خارجی پایین‌تر است و خدمات پس از فروش  بسیار ویژه‌ای دارد. این دستگاه تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا به‌منظور استفاده در منازل مسکونی، کلینیک و بیمارستان، فضا‌های کاری و نیمه‌صنعتی، ایستگاه، شعب بانک‌ها و سایر محیط‌های مسقف تا مساحت ۷۰ متر مربع را تصفیه و ضدعفونی می‌کند.  

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این دستگاه تنها برای از بین بردن کرونا نیست بلکه همه ذرات آسیب پذیر در هوا را غربال کرده که یک دسته از آن‌ها میکروارگانیسم‌های ویروسی، قارچی و بو‌های نامطبوع  است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار