جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با کشف ۴ دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارقان باند حرفه‌ای سارقان خودرو‌ها در شهرستان نقده متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان نقده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان با اشرافیت کامل، قرار گرفت.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی شهرستان، در نهایت یکی از متهمان در حین سرقت خودرو شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسنخانی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۴ دستگاه خودرو و همکاری با ۳ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد، که پس از اخذ مجوز قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی ۳ متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا ۱ دستگاه خودروی سواری سمند، ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۱ دستگاه خودروی سواری تیبا کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.