حجت الاسلام پورذهبی گفت: کشور با تحریم‌های سنگینی از طرف دشمنان مواجه بود، اما نتوانست مانع پیشرفت ما شود و امروز در تمام زمینه‌ها حرفی برای گفتن داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده  ولی فقیه در کردستان در بازدید از شهر زرینه و دیدار با روحانیون بخش کرفتو این شهرستان اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای وظیفه مسوولین را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و زیربنایی بالا برده است.

او اضافه کرد: مردم با مشارکت خود جواب دندان شکنی به دشمنان قسم خورده نظام داده اند و این مشارکت در دیواندره به ۶۲ درصد رسید که نشان از وفاداری به نظام و اتحاد مردم در این شهرستان دارد.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: خدمت بی منت به مردم انقلابی شهرستان دیواندره و صداقت در گفتار و کردار از وظایف اصلی مسوولان شهرستان است که رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

او اضافه کرد: همه ما روحانیون و سایر افراد باید قدردان خون شهدا باشیم که امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های آن‌ها در جبهه‌های جنگ علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: مشکلات معیشتی روحانیون شهرستان دیواندره را به جد پیگیر خواهم بود ودر کنار آن‌ها برای امید دادن به مردم با استفاده از تریبون مساجد تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه استان کردستان سرزمین مجاهدت بوده است یادآور شد: هر کدام از نقاط استان کردستان که در زمان جنگ شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده جذابیت‌های معنوی بخصوصی به خود گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.