نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد

حجت‌الاسلام پورذهبی در پیامی، از حضور پرشور و حماسی مردم کردستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در پیامی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، آن را نشان از وفاداری ملت ایران نسبت به نظام و انقلاب دانست.
در این پیام آمده است:

"انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه‌ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

امروز با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، دشمنان مردم اعم از دولت‌های مستکبر و گمراهان و ساده لوحان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت گذاشته و در این راه از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکردند، اما با شکست مواجه شدند و مردم کردستان دوشادوش دیگر ایرانیان با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب وظیفه دارم از مردم نجیب کردستان و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم امیدوارم در مراحل پیش رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند. "

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شد که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی بود حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.