مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز به کار برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت این نهاد از چهارشنبه ۹ تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  درباره برنامه‌های کمیته امداد استان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان امسال گفت: سالانه بخشی از فعالیت‌های این نهاد در تابستان در قالب اردو‌های دانش‌آموزی شکل می‌گرفت که این موضوع امسال با توجه به ادامه ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و همچنین برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید 


او بابیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت با اولویت دانش آموزان، دانشجویان، دختران و مادران وزنان سرپرست خانوار انجام می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، فعالیت‌های فرهنگی تابستان امسال در قالب کانون‌های فرهنگی به‌صورت متنوع انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه سال قبل بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند شدندگفت : پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال نیز بیش از پنج هزار نفر از این فعالیت‌ها استفاده کنند.

الهی راد یادآور شد: هم‌اکنون این نهاد دارای چهار پایگاه دائم در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج و شیروان است و سایر شهرستان‌ها نیز از طریق تعامل با ارگان‌های آموزشی و تربیتی مانند آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه‌های بسیج از این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مند می‌شوند.

الهی راد بابیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی متنوعی در کانون‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، آموزش قرآن، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برنامه پژوهش، تحقیق، مقاله‌نویسی و مسابقات کتاب‌خوانی، برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و شرکت در فعالیت‌های دسته‌جمعی متنوع ازجمله این فعالیت‌های فرهنگی هستند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.