مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هفت مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه با مشارکت مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با بیان اینکه مراسم اعطای این سری جهیزیه‌ها در روستای پیربز از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: اعتبار هزینه شده برای  اهداء ۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ۴۲ میلیون تومان است.

الهی راد افزود: اجرای طرح‌های مشارکتی در کمک به محرومان روستای پیربز در قالب جهیزیه، ساخت مسکن و اشتغالزایی در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


او  همچنین اعزام ۸۰ مددجوی  روستای پیربز به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس را از دیگر همکاری‌های مشترک کمیته امداد و موسسه خیریه وفاق سبز علوی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی در ادامه به مشارکت خیریه وفاق سبز علوی در زمینه ساخت و بهره‌برداری از ۱۰ واحد مسکن مددجویی  اشاره و عنوان کرد: یک واحد مسکونی ساخته شده با حضور مسئولان این موسسه هم به بهره برداری رسید.

الهی راد به حضور گروه جهادی موسسه وفاق سبز علوی در روستای پیربز اشاره و اظهار کرد: این گروه جهادی در جهت تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن محرومان مورد تعهد در این منطقه حضور یافته اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون با همکاری این موسسه، ایجاد اشتغال و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی متناسب با پتانسیل‌های منطقه در بخش تولیدات دامی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.