آمریکا بار دیگر برای پشتیبانی از پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در خاک سوریه اقدام به ارسال کاروان تجهیزات نظامی و لجستیک به این کشور کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان آمریکایی دو کاروان شامل تجهیزات نظامی و مواد لجستیک را بمنظور پشتیبانی از پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در خاک سوریه وارد این کشور کرد.

براین اساس، آمریکا دو کاروان مرکب از ۶۰ خودرو را از عراق وارد خاک سوریه کرد.

این کاروان‌ها حامل کمک‌های لجستیک در جهت پشتیبانی از پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در منطقه الجزیره در شرق سوریه بود.

طبق گزارش سانا، کاروان نخست شامل ۴۰ خودرو از جمله کامیون‌های سرپوشیده یا حامل و یخچال و همچنین تریلی‌های حامل کانتینر بود و شماری از خودرو‌های زرهی گروه موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه هم آن را پشتیبانی می‌کردند که به سمت شهر رمیلان در شمال شرق استان الحسکه (در شمال شرق سوریه) حرکت می‌کرد.

کاروان دوم شامل ۲۰ کامیون حامل مواد لجستیک و تجهیزات بوده و آن هم عازم رمیلان بود.

پیش از این نیز، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، اعلام کرده است که، یک کاروان نظامی از اشغالگران آمریکایی از طریق یک گذرگاه غیر قانونی بین عراق و سوریه، وارد استان حسکه شدند.

نیرو‌های آمریکایی بار‌ها و بار‌ها برای تقویت حضور غیرقانونی خود در منطقه الجزیره سوریه، کاروان‌های مرکب از کامیون‌های پر از سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد الحسکه می‌کنند.

از سوی دیگر نیز، گروهی موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) و دیگر گروه‌های مسلح فعال در این منطقه از آمریکا حمایت می‌کنند.

روز گذشته نیز آمریکا با هدف قرار دادن مواضع نیرو‌های مقاومت در مرز بین عراق و سوریه این مناطق را بمباران کرد که این حمله بی نتیجه نماند و در آخرین ساعات روز دوشنبه، پایگاه نظامی این کشور در دیرالزور هدف حمله قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار