با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس به افتتاح چندین پروژه در حوزه ارتباطات سیار و ثابت و اینترنت در سفر وزیر ارتباطات به استان اشاره کرد و گفت: در اثر تلاش‌های وزارت خانه و سایر دست اندرکاران، رویداد‌های اثربخشی در حوزه کار‌های پستی استان انجام شده است.

به گفته استاندار فارس تامین ۶۵ خودرو حمل و نقل که روند ارسال بسته‌های پستی را تسهیل و ایمن می‌کند و افتتاح واحد مکانیزه تجزیه و تفکیک مراسلات پستی از جمله این رویداد‌های اثر بخش در پست استان است.

رحیمی پست را یکی از اثرگذارترین سازمان‌ها در ارتباطات اجتماعی از گذشته دور تا امروز دانست و افزود: در کشور ما نیز از زمان تشکیل دولت و قبل از آن حضور داشته و اکنون نیز نقش خود را بیش ازپیش حفظ کرده است.

او همچنین به شیوع بیماری کرونا اشاره و تاکید کرد: در زمان همه گیری این بیماری استفاده از پست برای خرید‌های آنلاین افزایش یافته و مردم رضایتمندی خوبی از پست داشته اند که نشان میدهد خدمات خوبی از این سازمان دریافت کرده‌اند.

اختصاص ۲۹ میلیارد تومان برای تجهیز ناوگان توزیع پست فارس

مدیرعامل شرکت پست استان فارس نیز با بیان اینکه نزدیک به ۲ هزار نفر در شبکه پست استان فارس مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: فارس سومین استان کشور است که به مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات مجهز می‌شود.

مهدی آزادی با اشاره به افزایش حجم فعالیت پست فارس از زمان شیوع کرونا گفت: ناوگان سبک پست استان فارس پاسخگوی این حجم از مبادلات نبود ناچارا از ناوگان بخش خصوصی بهره گرفتیم، اما هر روز صبح با انواع ماشین و موتور با رنگ‌های مختلف و لباس‌های غیر همشکل روبه‌رو بودیم که با اختصاص ۶۵ دستگاه به بخش ناوگان سبک پست فارس این موضوع حل شد.

او با بیان اینکه شرکت پست فارس ۷ دستگاه وانت دولتی داشت که برای توزیع از آن بهره می‌گرفت، ولی با افزایش حجم فعالیت ناچارا از بخش خصوصی استفاده کردیم که خودش چالشی برای امنیت و امانتداری مرسولات مردم بود، افزود: برای رفع این چالش ۵ دستگاه وانت جدید به مجموعه توزیع فارس اضافه شده است.

آزادی با بیان اینکه در مجموع برای تجهیز ناوگان توزیع پست فارس ۲۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: مرکز جامع توزیع شیراز نیز در خیابان ساحلی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار