نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس خواستار کمک جهت توسعه و ارتقاء زیر ساخت‌های درمانی برای بخش‌های بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان و بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) بیضاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء با قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

او در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و ایثارگری‌های کادر درمانی به ویژه جان برکفانی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند، اظهار داشت: خداوند به همه پرستاران، پزشکان و تمامی کادر درمان سلامتی عطا فرماید که همیشه در معرض خطر هستند و امیدواریم مردم با رعایت اصول بهداشتی تعداد مراجعه را به بیمارستان کمتر کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، ظلم به پرستاران، پزشکان و سایر مردم است و در این راستا با تمام کسانی که به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های وضع شده بی توجهی می‌کنند و سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، طبق قانون برخورد شود.

او در ادامه خواستار کمک جهت توسعه و ارتقاء زیر ساخت‌های درمانی و همچنین اختصاص و استقرار متخصصین، تجهیزات و لوازم پزشکی برای بخش‌های بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان و بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) بیضاء شد و تصریح کرد: در این خصوص تسریع صورت پذیرد.

در ادامه این دیدار قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت با نظر مساعد دستورات لازم برای تحقق مطالبات و نیازمندی‌های حوزه درمان شهرستان‌های سپیدان و بیضاء را دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.