نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس:

مجلس بیشترین حمایت را از بخش کشاورزی دارد

علیزاده با تاکید بر اینکه در صحن علنی مجلس بیشترین حمایت از بخش کشاورزی می‌شود، گفت: تلاش می‌شود تا با تمام توان کمک کنیم که کشاورزان عزیز در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی حداقل مشکلات را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شامل ماشین آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری نوین و فن آوری‌های نوین، تجهیزات گلخانه‌ای و پهبادها، با بیان اینکه استان فارس در بسیاری از تولیدات کشاورزی رتبه برتر دارد، ابراز کرد: لازم است در تولید ماشین آلات و نهاده‌های کشاورزی هم تلاش کنیم تا حائز رتبه‌های برتر باشیم.

او افزود: نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی آمادگی خود را برای شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات کشاورزان و تولیدکنندگان عزیز در بخش کشاورزی اعلام می‌کنند.

علیزاده بیان کرد: تصمیم ما بر این است در سال ۱۴۰۰ در راستای تحقق شعار سال کمک کنیم به مانع زدایی‌ها در بخش تولید به ویژه بخش کشاورزی و تلاش کنیم که پشتیبانی‌های خوبی توسط دولتمردان از کشاورزان شکل بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.