مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان‌های سپیدان و بیضاء در استان فارس، طی دیدار نماینده آن شهرستان‌ها با وزیر جهادکشاورزی طرح و بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده در دیدار با کاظم خاوازی، وزیر جهادکشاورزی که با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی همراه بود، مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان‌های سپیدان و بیضاء را طرح کرد.

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بخش کشاورزی با داشتن زیر بخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و جنگلداری یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد کشور است، گفت: بخش کشاورزی با توجه به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و امنیتی فراوانی که دارد؛ اما به اندازه لازم مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

او افزود: کشاورزی در کشور ایران با داشتن ویژگی‌های بسیار از جمله چهار فصل بودن، توانایی زیادی برای تبدیل شدن به موتور محرکه اقتصاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی و جایگزینی نفت را دارد.

نماینده سپیدان و بیضاء در ادامه خواستار سهولت در اعطای تسهیلات بخش کشاورزی شد و افزود: در صورتی که کشاورزان، باغداران، دامداران و ... از طریق بانک‌ها و متولیان امر حمایت شوند باعث رونق تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار