معاون دادستان کل کشور گفت:مردم انقلابی و ولایت مدارنهاوند در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب تاثیر گذار بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید محسن موسوی, معاون دادستان کل کشور در یادواره شهدای ۷ تیر نهاوند در مصلای نماز جمعه این شهرستان گفت: مردم انقلابی و ولایت مدار نهاوند در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب تاثیر گذار بودند.

او افزود: مردم نهاوند همیشه نگین غرب کشور در عرصه های انقلابی و مطالبه گری بوده اند به طوری که قبل از انقلاب تنها گروه انقلابی مبارز به نام ابوذر از این شهرستان برخاست و با حکومت طاغوت مبارزه و مقابله کرد.

معاون  دادستان کل کشور اظهارداشت: پرونده علما و جوانان نهاوند بعد از انقلاب هم درخشان بود و تنها امام جمعه و نماینده شهید غرب کشور آیت الله حیدری از دیار نهاوند بود واین نشان از ولایت مداری مردم خوب نهاوند دارد.

او بیان کرد: جوانان انقلابی و مبارز نهاوند در طول دوران دفاع مقدس با نثار خون خود و تقدیم بیش از ۸۵۰شهید سرافراز درس بزرگی به دشمنان ملت ایران دادند.

موسوی افزود: شهید آیت الله حیدری یکی از روحانیون نخبه و با علم روز در دوران خودش بود و به همین خاطر مورد وثوق حضرت امام خمینی(ره)و مردم بود و سرانجام در همین راه جان خود را نثار انقلاب کرد.

او تصریح کرد: دشمنان ملت ایران از همان روزهای اول انقلاب با تمامی قوای نظامی، سیاسی، اقتصادی و فکری در مقابل ما ایستادند و ما باید جنایات آن‌ها به‌خصوص آمریکا را برای نسل به نسل نقل کنیم.

معاون دادستان کل کشور اظهارداشت: متاسفانه امروز عده ای در داخل در حال تطهیر کردن آمریکا هستند و جنایات آن‌ها را در حق ملت ایران نمی بینند و مردم در انتخابات اخیر جواب فریب خوردگان غربی را در داخل و خارج از کشور دادند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار