معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سیزدهمین المپیاد علمی کشوری خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از قبولی ۵ نفر و برگزیده شدن یکی از دانشجویان این دانشگاه در آزمون مرحله اول سیزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

او افزود: ۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در مرحله اول این آزمون که به صورت آنلاین و در مراکز آزمون الکترونیک منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی، در ۳۹ حوزه امتحانی و با حضور بیش از ۲۵۰۰ دانشجو برگزار شد، حائز کسب امتیاز قبولی شدند.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در این میان مهسا سلطانی، دانشجوی رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در آزمون مرحله اول سیزدهمین المپیاد علمی کشوری حوزه علوم پزشکی، در حیطه آموزش پزشکی برگزیده شد.

مبارک تصریح کرد: امیرمحمد پارسانهاد، علیرضا جهازی، علیرضا حزبه‌نژاد و علیرضا بالی‌زاده، دیگر دانشجویان این دانشگاه هستند که به ترتیب در حیطه‌های آموزش پزشکی، مطالعات میان‌رشته‌ای (هوش مصنوعی)، کارآفرینی و استدلال بالینی در این آزمون قبول شده‌اند.

اوافزود: مهشید نقاش‌پور و راحله کوجلو، سرپرست این دانشجویان بوده و سارا بهادرام، سمانه هاشمی، زاهری و مهسان موسوی در حیطه استدلال بالینی، هادی کاظمی آرپناهی در حیطه مطالعات میان رشته‌ای و اسحاق مرادی، در حیطه‌های آموزش پزشکی و کارآفرینی به عنوان مربی ویژه این المپیاد در کنار دانشجویان شرکت کننده حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.