مرحله دوم دوازدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی در ۱۰ کلان منطقه کشور و در ۶ حیطه برگزار شد و دانشجویان کلان منطقه پنج، موفق به کسب ۹ مدال رنگین و ۱۲ دیپلم افتخار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک به دانشجویان افتخارآفرین در این المپیاد کشوری، گفت: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه پنج در این المپیاد موفق به کسب یک مدال طلای گروهی، یک مدال نقره، ۷ مدال برنز انفرادی و ۱۲ دیپلم افتخار شدند.

محسن مقدمی با اعلام اینکه مرحله نخست دوازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور به صورت سراسری همراه با دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی در شیراز برگزار شد، افزود: پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله نخست در کلان منطقه‌های سراسر کشور، دانشجویان برگزیده در قالب گروهی در بهمن سال جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره استعداد‌های درخشان دانشگاه نیز با معرفی برگزیدگان این رویداد علمی اعلام کرد: در این المپیاد در حیطه مطالعات میان رشته‌ای محمدجواد انتظاری میبدی، محمد فرهادی و وحید رجب پورموفق به دریافت مدال طلای گروهی شدند.

همچنین سینا ذوقی و محمدجواد غلامزاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نازنین جعفرپور از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به ترتیب، برنده مدال‌های انفرادی نقره و برنز و محمدجواد انتظاری میبدی از دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، مهدی کرمی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سیدمحمدحسین خلیلیان از دانشگاه علوم پزشکی فسا، موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

هادی علیقلی با اعلام اینکه در حیطه آموزش پزشکی نیز، دیپلم افتخار به مریم فیلی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا شد، ادامه داد: در حیطه استدلال بالینی فرید محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم موفق به دریافت مدال برنز انفرادی و امیرحسین روشن شاد و اشکان جهانیان از دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز برنده دیپلم افتخار شدند.

او اضافه کرد: در حیطه تفکر علمی در علوم پایه، الهام خلیلی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سید امیرحسین نجیبی از دانشگاه علوم پزشکی فسا و مهدی پورغلام از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

علیقلی در ادامه با بیان اینکه در حیطه مدیریت نیز، محمد کیا و صدرا ولیئی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب مدال برنز افرادی شدند، یادآور شد: در حیطه کارآفرینی نیز، محمدرضا جوشن از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و حسام محیط گندمانی از دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم موفق به کسب مدال برنز و آذر باقری الموتی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سارا معصومی از دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم و عبدالحسین جهانبخش از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.