مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پایش استاندارد‌های بهداشتی ۶۷ هزار مکان عمومی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پایش استاندارد‌های بهداشتی ۶۷ هزار مکان عمومی و ارائه توصیه‌های بهداشتی مرتبط با مهار اپیدمی ویروس کرونا به بیش از ۱۳۲ هزار نفر با اجرای طرح ناظران سلامت خبر داد.

او افزود: در راستای اجرای طرح ملی ناظران سلامت پس برگزاری جلسات هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان ۴۳۰۰ تیم متشکل از ۷۵۰۰ عضوجوان، ۴۵۰۰ عضو داوطلب و ۲۰۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و توجیهی این عملیات اجرایی را براساس سرفصل‌های مدون آغاز کرده که تا کنون نتایج مطلوبی داشته است.

فخاری گفت: هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی در عرصه مهار این ویروس منحوس مشارکت داشته است.

او در خصوص ماهیت طرح ناظران سلامت، گفت: جهت اجرای این طرح، تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق و اماکن مختلف شهری و روستایی نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استاندارد‌های خودمراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظران مراکزبهداشت انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب می‌کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار