شنبه زاده از ۱۱۷۳ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در پی موج شدید شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

 عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اظهار کرد: در راستای تشدید بازدید‌های نظارتی، به منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های گردشگری استان، اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره کل ۱۱۷۳ بازدید مشترک با حضور دستگاه‌های ناظر انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به صورت گروهی انجام شد و تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها و واحد‌های بین راهی تحت نظارت اداره کل استان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

شنبه‌زاده با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد: در سه ماهه اول سال و در جریان این بازدیدها،۴۲۰ تذکر کتبی، ۳ مورد پلمب،۲ مورد تعلیق، برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

او گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی ستاد ملی کرونا، تمامی تأسیسات گردشگری استان مورد بازدید نظارتی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحد‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.