سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا از نخست‌وزیر این رژیم خواست تا با درخواست او برای کناره‌گیری از مقامش موافقت کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، از «نفتالی بنت» نخست‌وزیر جدید کابینه صهیونیستی، خواست تا با کناره‌گیری او از منصبش موافقت کند.

این مقام صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل متحد در گفت‌وگویی با بنت او را از این تصمیم باخبر کرد و از او خواست تا فرد دیگری را برای این مقام منصوب کند.

اردان همچنین اعلام کرد از ماه نوامبر (آذر) دیگر در این مقام به کار ادامه نخواهد داد، اما دلیل خود را برای کناره‌گیری اعلام نکرد.

این مقام ارشد صهیونیستی مواضعی مخالف با ایران دارد. او هفته گذشته دیداری با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در واشنگتن داشت.

این دیدار در حالی انجام شد که منابع صهیونیستی از تلاش این رژیم برای تحت تأثیر قرار دادن مقامات دولت کنونی آمریکا به ریاست‌جمهوری «جو بایدن» خبر دادند.

همچنین امروز «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در دیداری با همتای آمریکایی خود اعلام کرد این رژیم درخصوص برنامه هسته‌ای ایران با واشنگتن اختلاف نظر‌های جدی دارد. 

آنتونی بلینکن اما در واکنش به این سخنان اعلام کرد: «آمریکا و رژیم صهیونیستی فقط در راه‌های مقابله با ایران اختلاف نظر دارند و درخصوص مسئله ایران هیچ اختلاف نظری نیست.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار