مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت خوزستان گفت: طرح تولید آب رادیاتور در شهرک صنعتی باغملک در مرحله راه اندازی است.

باندری مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به منظور توجه به اشتغال جوانان و رونق کسب و کار در زمینه تولید آب رادیاتور خودرو و ظروف پلاستیکی فعالیت‌هایی را در باغملک آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه با ورود بنیاد برکت به شهرک صنعتی باغملک که سال‌ها به حالت رکود و غیرفعال درآمده بود روز‌های خوشی برای اشتغال رقم خورد، بیان داشت: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با همکاری مسئولان شهرستان در شهرک صنعتی باغملک، ۲ کارگاه تولیدی ایجاد شد که طی روز‌های آینده با حضور جمعی از مسئولان خوزستان افتتاح می‌شود.

باندری افزود: پیش بینی شده با افتتاح این کارگاه‌های تولید زمینه اشتغال جوانان فراهم شود و همچنین در شهرک صنعتی هفتکل نیز کار ارزیابی جهت حمایت از طرح‌ها را آغاز کردیم.

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خوزستان تصریح کرد: طی پارسال تعداد ۲۴۵ طرح با ظرفیت اشتغال بالای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در باغملک اجرا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.