مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خوزستان گفت: ۱۸۴ طرح اشتغالزایی در شهرستان هفتکل برای کمک به جوانان راه اندازی شد.

مصطفی باندری مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به منظور حمایت از کسب و کار و در زمینه توانمند سازی جوانان پارسال در شهرستان هفتکل ۱۸۴ طرح  اشتغالزا اجرا شد.

او در ادامه با بیان اینکه  طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هفتکل با اعتباری بالغ بر ۶  میلیارد و  ۱۰۰ میلیون تومان ایجاد شد، افزود: با راه اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌شود.

باندری بیان داشت: این طرح‌های اشتغالزا در زمینه‌های دام سبک وسنگین، مشاغل خرد و خانگی، صنایع دستی، قالیبافی، گلخانه، پرورش طیور، مرغ، بلدرچین، کارگاه‌های نیمه صنعتی و کوچک ایجاد شد.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خوزستان در خصوص تحقق اهداف بنیاد برکت تصریح کرد: برای توسعه شهر‌ها و روستاها، رفع محرومیت تسهیلات اشتغال با سهل‌ترین شرایط ممکن در اختبار کارآفرینان و متقاضیان قرار می‌دهد چراکه رفع بیکاری و تامین معیشت پایدار مردم از اهداف این بنیاد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.