مجازات سنگین برای ۶ باشگاه انگلیسی حاضر در پروژه سوپر لیگ فوتبال اروپا

فدراسیون فوتبال انگلیس قصد دارد تا برای خاطیان پروژه سوپر لیگ اروپا، تنبیه سنگینی وضع کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مطبوعات انگلیسی اعلام کرده اند فدراسیون  فوتبال انگلیس در حال بررسی مجازات جدیدی برای ۶ باشگاه لیگ برتر فوتبال انگلیس است.

منچسترسیتی، منچستر یونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام به دلیل حضور در پروژه  سوپر لیگ اروپا در آوریل ضربه سنگینی به هواداران و البته لیگ برتر این کشور زده اند. پروژه‌ای که البته پا نگرفته، شکست خورد. به جز رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس هیچ تیم دیگری در این پروژه نماند.

روزنامه "دیلی میل" اعلام کرده فدراسیون فوتبال انگلیس در حال بررسی این است که شش باشگاه برتر را اگر دوباره در فکر تاسیس مسابقات خودمختار باشند، از قرارداد با هر بازیکن خارجی محروم کند.

مارک بولینگام، مدیر اجرایی مسابقات فوتبال انگلیس خواستار قوانین سختگیرانه جدید برای جلوگیری از تلاش باشگاه‌های لیگ برتری برای جدایی از لیگ‌های رسمی شد؛ بنا بر این جلوگیری از صدور کارت بازیکن خارجی می‌تواند تنبیه بزرگی برای این باشگاه‌ها باشد.

طبق ادعای "دیلی میل"، وضعیت خارجی‌های فعلی در ۶ باشگاه  بزرگ مانند برونو فرناندز و پل پوگبا در منچستر یونایتد، یا کوین دی بروین و رابین دیاز در منچسترسیتی تحت تأثیر قرار  گرفته است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار