فرماندار ممسنی گفت: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ١٠ پروژه مخابراتی در شهرستان ممسنی افتتاح می‌شود.

داود ایوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در راستای تحقق توسعه دولت الکترونیک و فقرزدایی ارتباطی ١٠ پروژه ارتباطی فردا دوشنبه هفتم تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار فارس به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار ممسنی افزود: از ابتدای سال ٩٩، ٣ سایت شهری همراه اول در شهر نورآباد و ٦ سایت روستایی جهت پوشش ١٢روستا با جمعیتی بالغ بر ٦٥٠٠ نفر احداث شده است.

رییس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان ممسنی اضافه کرد: به نمایندگی از این ١٠پروژه مراسم نمادینی در روستای مرغ بزرگ بخش ماهور میلاتی با حضور مسوولین محلی و مردم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

ایوبی اظهار داشت: پیگیری مسایل و مشکلات حوزه ارتباطی و اینترنت شهروندان به صورت مستمر توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی و شهرستانی در حال پیگیری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اجرای فیبرنوری مسیر سپیدان -مهرنجان، ارتقاء سایت همراه اول مهرنجان و ارتقا سایت مرغ بزرگ به ٣g و سایت جهرم -تل انجیر و کلاسیاه و جویجان و توکل آباد با قریب ٢٠میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های مهم افتتاحی با حضور وزیر و استاندار و دیگر مقامات استانی عنوان کرد.

او ادامه داد: به منظور کاهش هزینه‌ها، محرومیت زدایی و ایجاد رغبت بیشتر برای زندگی در روستا‌ها و ماندگاری آن‌ها سایت تلفن همراه سررود با ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی، ایجاد سایت قلاتک -روبنی و فیبر نوری روستای سید محمد و نصب تجهیزات اینترنت ٣g از پروژه‌های مهم در دست اجرا و واگذار شده به پیمانکاران در شهرستان ممسنی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار