در روز انتخابات صورت گرفت؛

ارائه خدمات حامیان سلامت به بیش از ۷۱ هزار کرمانی

فلاح گفت: اعضای جوانان هلال احمر در روز انتخابات به بیش از ۷۱ هزار کرمانی در ۳۷۶ شعبه اخذ رای در قالب طرح حامیان سلامت خدمات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه اعضای جوانان هلال احمر استان  کرمان گفت: طی سه ماهه گذشته، ۱۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر از اجرای برنامه‌هایی از قبیل ناظران سلامت، پویش قرار مهربانی، حامیان سلامت، طرح ملی دادرس، خدمات تیم سحاب، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و هفته هلال بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اینکه در اپیدمی و شیوع کرونا اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان خدمات گسترده‌ای در قالب آمران سلامت، خادمان حسینی، ناظران و حامیان سلامت به آحاد جامعه ارائه کردند، افزود: در اجرای طرح ملی ناظران سلامت با فعالیت اعضای جوانان در بخش‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی، بیش از ۱۵ هزار نفر از خدمات بهداشتی و آموزشی این طرح بهره‌مند شدند.

فلاح بیان داشت: به منظور اجرای طرح ناظران سلامت، اعضای جوانان در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به بیش از ۷۱ هزار نفر در ۳۷۶ شعبه اخذ رای در قالب طرح حامیان سلامت خدمات ارائه کردند.

او  با اشاره به اجرای نهمین دوره طرح ملی دادرس در ۳۹۸ مدرسه تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۴۴۵ دانش آموز با آموزه‌های امدادی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به فعالیت تیم سحاب در هفته هلال احمر بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات این تیم  همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهره‌مند شدند.

او توسعه و ترویج فرهنگ اهدای خون در قشر جوان را حائز اهمیت دانست و گفت: اعضای جوانان در بهار امسال با اهدای ۴۷۷ هزار سی سی خون خود به یاری ۱۰۶ بیمار نیازمند شتافتند.

فلاح با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های بشردوستانه به همت اعضای جوانان به مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر افزود: ۴۳ هزار و ۷۹۵ نفر از خدمات برنامه‌های اجرا شده در سراسر استان کرمان بهره‌مند شدند.

او به کسب رتبه‌های برتر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی اجرای طرح توانمندسازی جوامع محلی با رویکرد توسعه کسب و کار‌های خرد و معرفی ۱۰ نفر برگزیده در هفتمین جشنواره نقاشی صلح و دوستی از افتخارات این معاونت در بهار امسال است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.