تیم سردار سلیمانی فاتح مسابقات دادگستری کرمان

مسابقات فوتسال بزرگداشت هفته قوه قضاییه دادگستری کرمان با قهرمانی تیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین زاده کافی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به قهرمانی تیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسابقات فوتسال بزرگداشت هفته قوه قضاییه جام شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر در بین قضات و کارکنان اداری دادگستری کرمان گفت: در پایان این رقابت ها، تیم‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم شهدای مدافع حرم مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد. 

او با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین قضات و کارکنان اداری دادگستری کرمان برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که تیم‌های اول هرگروه به فینال و تیم‌های دوم به دیدار رده بندی راه یافتند.

زاده کافی تصریح کرد: در نهایت تیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام قهرمانی دست یافت.

او بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی استان حفظ روحیه نشاط، سرزندگی و سلامتی تن و روان همکاران شاغل در دادگستری کل استان کرمان است.

زاده کافی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه مطالبه عمومی همکاران بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در دستگاه قضایی است، این اقدامات به صورت مستمر ادامه داشته باشد و در آینده نزدیک شاهد توسعه این فعالیت‌ها در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار