فینالیست‌های مسابقات فوتسال کرمان مشخص شدند

تیم‌های فولاد بوتیای کرمان و خاتم بم به مرحله فینال مسابقات فوتسال قهرمانی استان کرمان راه یافتند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان کرمان، جام سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در شرایط کرونایی در فصل مسابقاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به مرحله پایانی خود رسید.

او با اعلام اینکه ورودی این مسابقات برای تمام تیم‌های شرکت کننده رایگان بوده است، افزود: در نهایت پس از رقابت تنگاتنگ تیم‌های شرکت کننده، فینالیست‌ها مشخص شدند.

امیرخسروی افزود: تیم‌های خاتم بم و بوتیای کرمان در این مسابقات به دور نهایی رسیدند و فینالیست‌های این مسابقات شدند.

او تصریح کرد: این مسابقات در قالب دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، گفت: باشگاه‌های فولاد بوتیای کرمان و خاتم بم به مرحله فینال و باشگاه‌های فاطمیه سیرجان و شهرداری نرماشیر به مرحله رده بندی راه یافتند.

او با اعلام اینکه ۱۶ مسابقه در مرحله اول و دوم و نیمه نهایی برگزار شده است، افزود: با انجام ۲ مسابقه رده بندی و فینال جمعاً ۱۸ مسابقه در طول این جام برگزار خواهد شد.

امیرخسروی تعداد گل خورده در این مسابقات را ۷۲ تا عنوان و تصریح کرد: بهترین خط حمله با ۲۰ گل زده متعلق به تیم فاطمیه سیرجان بوده و بهترین خط دفاع هم با ۴ گل خورده به ورزش و جوانان ارزوئیه و جهان اسپرت کوهبنان تعلق داشته است.

او بیان داشت: مسابقه فینال در شهر کرمان برگزار می‌شود که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار