کریمیان گفت: در حال حاضر شهرستان مهران در وضعیت قرمز قرار گرفته و انتظار می‌رود که شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، از تلاش و اهتمام مجموعه اعضای ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و مجموعه خدوم حوزه‌های بهداشت و درمان سطح استان تقدیر نمود و گفت: در حال حاضر شهرستان مهران در استان ایلام در وضعیت قرمز قرار گرفته است و انتظار می‌رود که شهروندان این دیار برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ، دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند تا شهرستان از این وضعیت خارج شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، اظهار کرد: از اول لغایت پنجم تیر ماه تعداد ۱۵۴۶ مورد نمونه گیری انجام شده و تعداد ۱۹۸ مورد مثبت کرونا ثبت گردیده و تعداد ۹۴ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در ادامه خواستار همراهی و اعتماد مردم در اجرای دستورالعمل‌ها، رعایت شیوه نامه‌ها و زدن واکسن شد و گفت: از دوستان رسانه‌ای و صدا و سیما درخواست داریم باز هم برای مردم اطلاع رسانی کنند که تزریق واکسن با نوبت قبلی امکانپذیر است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.