صادقی فر گفت: ۴۵ هزار و ۷۴ دوز واکسن کرونا تاکنون وارد استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمیل صادقی فر  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۴۵ هزار و ۷۴ دوز واکسن کرونا تاکنون وارد استان شده که از این میزان ۳۶ هزار و ۶۵۳ دوز مرحله اول و ۱۰ هزار و ۴۲۱ دوز نیز در مرحله دوم دریافت شده است.

او اظهار داشت: مرحله اول ۲۶ هزار و ۲۵۰ دوز و در مرحله دوم نیز تا امروز ۶ هزار و ۳۵۰ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: تزریق واکسن برای گروه ۷۰ سال به بالا و مواردی که تزریق انجام نداده اند، صورت می‌گیرد و امیدواریم به مقدار کافی واکسن ایرانی و وارداتی در اختیار ما قرار گیرد و بتوانیم واکسیناسیون را انجام دهیم.

 صادقی فر یادآور شد: به منظور پیشگیری از تجمع و ازدحام، رعایت فاصله اجتماعی و پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از اتلاف وقت، شهروندان پس از دریافت پیامک و فراخوان به محل‌های تعیین شده مراجعه کنند.

او تاکید کرد: بدلیل اینکه واکسیناسیون به شکل گسترده انجام نگرفته شهروندان و حتی افرادی که واکسن تزریق کرده اند، باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.