تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان امشب به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در شرایطی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر جام خلیج فارس به مصاف سپاهان می‌رود که اهوازی‌ها به کسب امتیاز و نتیجه گیری در این بازی بسیار امیدوارند؛ چرا که شاگردان جواد نکونام در ۲ سال گذشته عملکرد باور نکردنی در خانه خود داشته و مسابقه‌ای را با شکست به اتمام نرسانده اند.

فولادی‌ها بعد از باخت به پرسپولیس در آذر سال ۹۸ تا کنون ۲۱ بازی را در ورزشگاه فولاد آرنا انجام داده و در این مسابقات ۱۶ برد کسب کرده و ۵ بازی را نیز با تساوی به اتمام رسانده اند.

فولادی‌ها امشب در شرایطی به مصاف شاگردان نویدکیا در تیم سپاهان می‌روند که پیروزی در بازی امروز علاوه بر بهبود وضعیت آن‌ها و رسیدن فولادی‌ها به رتبه چهارم جدول، می‌تواند تا حدودی در مشخص شدن قهرمان این فصل نیز تعیین کننده باشد؛ چرا که سپاهانی‌ها اکنون در رتبه دوم جدول قرار دارند، برای بازگشت به صدر نیاز واجبی به پیروزی در اهواز دارند و اگر می‌خواهند از رقیب پر قدرت خود، پرسپولیس در کورس قهرمانی جا نمانند مجبور به پیروزی در اهواز و شکست رکورد شاگردان نکونام در فولاد آرنا هستند.

البته به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها کار آسانی را مقابل فولاد در اهواز نخواهند داشت و تیم اهوازی می‌خواهد نام سپاهان را نیز به قربانی‌های فولاد آرنا اضافه کند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان، امشب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار