سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در ابتدا ولادت امام رضا (ع) را به همه تبریک می‌گویم. بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم که نباید انرژی زیادی مصرف کنیم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم و در ضد حملات خطرناک باشیم.

او ادامه داد: نفتی‌ها در بازی‌های اخیر گل نخورده بودند و برنامه ما کاملا برای این دیدار مشخص بود. توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم. اگر در نیمه اول دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم دو بر صفر با سه بر صفر به رختکن برویم.

نکونام افزود: برنامه این بود که به دلیل گرما و رطوبت بعد از گل استراحت کنیم. در نیمه دوم تیم نفت بازی مستقیم انجام داد و می‌دانستیم این تیم به غیر از این راه، روش دیگری برای گلزنی ندارد. خدا را شکر روی ضربه ایستگاهی گل دوم را زدیم. می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم.

او افزود: روی یک اشتباه مرتکب پنالتی شدیم که خدا را شکر محسن فروزان توپ را گرفت تا بازی دو بر صفر ادامه یابد. پس از آن هم یک موقعیت به تیم حریف دادیم که با توجه به گرمای هوا، فکر می‌کنم طبیعی بود.

او افزود: من برای این بازی ۱۷ بازیکن بیشتر نداشتم، دفاع وسط تیم را خودم از لیگ دو آوردم. قطعا از سینا شاه‌عباسی بیشتر خواهید شنید. ایوب والی متاسفانه دوباره مصدوم شد، احمدرضا جلالی دقیقه ۳ دیدار دوستانه مصدوم شد و مهران درخشان مهر و موسی کولی‌بالی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.

نکونام گفت: لوسیانو را در میانه بازی امروز از دست دادیم. علاوه بر این همه مصدوم، یک کرونایی هم داشتیم. به هر حال با این محروم و مصدوم توانستیم برابر نفت مسجدسلیمان که پس از تغییرات گل هم نخورده بود و در اصفهان مقابل سپاهان مساوی کرده بود، با دو گل پیروز شویم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار