حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر تیم پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست تیمش برابر پدیده در نشست خبری حاضر نشد و  حمید عبداللهی دستیارش پاسخگوی خبرنگاران بود.  

حمید عبداللهی درباره باخت تیم تراکتور برابر تیم پدیده اظهار کرد: با همه نداشته‌هایمان دست‌مان بسیار خالی است و خانزاده را هم امروز نداشتیم. مجبور شدیم در هنگام گرم کردن ترکیب تیم را به دلیل مصدومیت یک بازیکن عوض کنیم. بازیکنان ۱۹- ۲۰ ساله در ترکیب گذاشتیم که فکر نمی‌کردیم این قدر خوب بازی کنند. گمان می‌کنم برای اولین بار بازیکنان تیم امید در ترکیب اصلی قرار گرفتند. می‌توانستیم برنده شویم، اما پدیده از فرصت‌هایش استفاده کرد و برنده شد. از نظر بازیکن خیلی دچار مشکل هستیم.

مربی تراکتور درباره  پنالتی پدیده بیان کرد: در خصوص پنالتی‌ای که برای پدیده گرفته شد باید بگویم بازیکن پدیده خودش را به بازیکن ما زد و اعلام پنالتی اشتباه بود. همچنین ۲ بار بازیکن ما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد. بازیکنان پدیده هم پس از ۱۰ نفره شدن وقت زیادی تلف کردند. ۲ مسئله وجود دارد یا توقع ما از عرب براقی زیاد است یا او در فرم مورد نظر نیست. خواهش می‌کنم کارشناسان منصفانه این صحنه را کارشناسی کنند و بگویند چرا پنالتی ما گرفته نشد؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار