سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر تیم پدیده خراسان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص بازی این تیم برابر تیم پدیده، اظهار کرد: ما بعد از لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هیچ‌گاه تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم که این مسئله به تراکتور آسیب زد.  

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: ترکیب متفاوتی در دیدار مقابل پدیده و بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل خواهیم داشت. همچنین چند نفر از بازیکنان تیم امید، به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند که در ادامه از آن‌ها بیشتر استفاده خواهیم کرد. به این بازیکنان اگر میدان داده شود، به طور حتم صاحب تجربه خواهند شد و در فصل آینده می‌توانند به تراکتور کمک کنند.  

او درباره  غایبان تیم تراکتور برابر پدیده گفت: مهدی تیکدری به خاطر کارت قرمزی که در دیدار سوپر جام گرفت، محروم است و پیمان بابایی، محمد رضا خانزاده و محمد مسلمی‌پور نیز مصدوم هستند و در دیدار مقابل پدیده غایب خواهند بود.  

خطیبی خاطر نشان کرد: به طور حتم فردا از این بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد. ممکن است به‌ خاطر میدان دادن به بازیکنان جوان، تاوان بدهیم، اما باید این جوانان نیز فرصت بازی پیدا کنند تا به تجربه کافی برسند. علاوه بر این باید بدانید که چند نفر از این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان هستند و به طور حتم به بازیکنان مفیدی برای تراکتور و حتی تیم ملی فوتبال  تبدیل خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار