راه اندازی سامانه هوشمند رصد عرضه مرغ

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : با راه اندازی سامانه هوشمند رصد عرضه مرغ، بر شیوه تأمین و توزیع مرغ از کشتارگاه تا خرده فروشی نظارت مستمر و موثر انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با دستور کار تأمین و توزیع گوشت مرغ گفت : نباید نوسان قیمت در بازار باشد و اگر مشکلی در این زمینه هست مسئولان امر باید به صورت جدی نسبت به حل آن اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون تنها مشکل در این حوزه تأخیر در تأمین نهاده هاست، گفت : باید پایانه‌ها شرایط را برای حمل و نقل آسان و دسترسی به موقع مرغداران به نهاده‌ها فراهم کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از راه اندازی سامانه هوشمند رصد مراحل توزیع گوشت مرغ در استان خبر داد و افزود: استان کرمانشاه هم اکنون جزء ۵ استان پایلوت در کشور است که این سامانه را راه اندازی کرده است.

باباخانی با با بیان اینکه این سامانه با همکاری اداره پست و سازمان صمت راه اندازی شده تا گوشت مرغ به قیمت مصوب به دست مردم برسد، افزود: تمامی ذی نفعان بازار مرغ در استان باید در این سامانه ثبت نام کنند.

او با اشاره به اینکه برای تأمین نهاده‌های دامی و انتقال به انبار‌های استان برنامه ریزی انجام شده است گفت: در صورت لزوم از ظرفیت دولتی برای انتقال به موقع نهاده‌ها شامل جو، سویا و کنجاله به استان استفاده می‌شود تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.