مدیر پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: قطعی‌های آب درپی بروز مشکلات فنی، از طریق پیامک به مردم این استان گزارش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهرام حافظ، مدیر پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: درصورت بروز مشکل فنی در شبکه آب و فاضلاب، مشکلات از طریق پیامک به اطلاع ساکنان منطقه مورد نظر می رسد.

او افزود: ۱۲۲ شماره‌ای است از این طریق مشکلات مردم را دریات می‌کنیم، اما این پل ارتباطی باید دو طرفه باشد.

مدیر پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: گزارش قطعی‌های آب قرار است از طریق یک سیستم صوتی ثبت شود تا این مورد با سرعت بیشتری به اطلاع ما برسد و به این صورت شهروندان زمان زیادی را پشت خط منتظر نمی‌مانند.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: ارسال پیامک ، قطعی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.