با واگذاری دو پروژه سردخانه‌ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه به بخش خصوصی، ۱۰ هزار تن به ظرفیت سردخانه‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین بهرامی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده ۲۷ قانون الحاق دو پروژه سردخانه‌ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه در مراحل واگذاری است.

او افزود: سیاست‌های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای پرو‌ژه‌های مرتبط با توسعه بخش کشاورزی استان به ویژه پروژه‌های تملک دارایی نیمه‌تمام است.


بیشتر بخوانید


بهرامی اضافه کرد: این پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات دولتی، سال‌ها است که نیمه‌تمام مانده و امکان تکمیل آن‌ها فراهم نشده است.

او اظهار داشت: در این راستا واگذاری پروژ‌های نیمه‌تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در حال پیگیری است و در سال ۱۳۹۹ واگذاری تعدادی از پروژه‌ها از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام سردخانه‌های فرادنبه و نافچ در دستور کار قرار گرفته است، کلیات واگذاری پروژه‌های فوق مورد موافقت اعضا کارگروه ماده ۲۷ قرار گرفته است و مرحله تنظیم اسناد جهت فراخوان انتخاب سرمایه‌گذار دو پروژه مذکور در حال انجام می‌باشد.

بهرامی ادامه داد: با واگذاری دو پروژه مذکور به بخش خصوصی و بهره‌برداری از دو انبار فوق، ظرفیت سردخانه‌ای استان به میزان ۱۰ هزار تن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ع

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار