مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با تشریح شرایط ثبت نام برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا، گفت: بر اساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در ۸ خردادماه ۱۴۰۰، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و سایر حمایت‌های بانکی مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

او افزود: بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ هستند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید می‌شود.

او در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونا، افزود: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه‌های بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.