ماموستا رستمی گفت: مردم با شرکت در انتخابات فضای سمپاشی دشمن را به وحدت تبدیل کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: مردمی که با مردمسالاری سرنوشت خود را رقم زدند، به خون شهدا احترام گذاشتند.

اواضافه کرد: مردم با انتخاب رییس جمهوری عملگرا آینده نگر و مردم دار هوشمندی خود را نشان دادند و امروز آینده روشنی در پیش داریم.

ماموستا رستمی با اشاره به دهه کرامت یادآور شد: چراغ‌های معنوی و عرفانی این روز‌ها روشن شده و پیوند و اتحاد میان اهل سنت و اهل تشیع را افزایش داده است که نماد آن از گذشته حضور امام رضا (ع) در مشهد و امامزاده هاجره خاتون در کردستان است.

او ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: خداوند کریم با قاضی‌هایی که با عدالت عمل می‌کنند همراه است و امیدواریم روزی بیاید که قاضی‌ها کارشان کم شود و ما برای عرض ادب خدمت آن‌ها برویم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ما باید در هر شرایطی دستورات قرآن را مبنای کار‌های خود کنیم تا در دنیا و آخرت پشیمان نشویم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مسوولان در نظام اسلامی باید در زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی و در مسوولیت‌ها شهدا را ناظر کار خود ببینند.

حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی با بیان اینکه شهدای گرانقدر اسلامی از جمله شهید بهشتی آرمان‌هایی داشتند که باید آن‌ها را تحقق ببخشیم افزود: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از این آرمان‌ها است که برخی از مسوولان از آن غفلت می‌کنند.

او اضافه کرد: توجه به وحدت و یکپارچی خصوصا در این شرایط از اوجب واجبات است که همه ما باید تحت دین اسلام این وحدت را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام امیرخانی تاکید کرد: مجموعه دادگستری با محور قرار دادن سند تحول قضایی این سیاست‌ها رادنبال می‌کنند و مجموعه با تمام توان خدمتگزار مردم خواهند بود که احقاق حق صورت گیرد و با بی‌عدالتی برخورد شود.

او ادامه داد: احقاق حقوق عامه یکی از اقدامات دادگستری کردستان است که حدود ۲ هزار میلیارد ریال اموال به بیت‌المال بازگشته و حدود ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی بازگشت شده است.

حجت‌الاسلام امیرخانی اضافه کرد: دادگستری به صورت فعال تمامی عملکرد ادارات را زیر نظر دارد و با کوچکترین مساله که حق مردم را ضایع کند برخورد می‌کند.

او یادآور شد: ۴۰۰ پرونده در خصوص مفاسد اقتصادی تشکیل شده و مردم مطمئن باشند بدون اغماض با فساد اداری برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام امیرخانی گفت: در برخورد با جرائمی که نظم و امنیت مردم را برهم بزنند کوچکترین مماشاتی نمی‌شود و همین امنیت مرهون کرامت و بزرگی مردم و اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضاست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.