فرمانده انتظامی هندیجان از شناسایی و دستگیری ۴ سارق سابقه دار منازل، موتورسیکلت و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرماندهی انتظامی هندیجان گفت: در چند روز اخیر ۴ سارق سابقه دار منازل، موتور سیکلت و و سرقت از اماکن خصوصی در هندیجان بعد از ۲۴ ساعت آزادی از زندان اقدام به تکرار جرم کردند.

او افزود: با توجه به گزارش‌های مردمی و صاحبان منازل و با استفاده از شواهد، جرم افراد مذکور اثبات و با تلاش نیرو‌های خدوم انتظامی شهرستان و همکاری پلیس آگاهی استان خوزستان سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابدالی بیان داشت: هم اکنون در حال رصد و پیگیری این سرقت‌ها هستیم و از همه مردم قدرشناس هندیجان می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش خود موارد ایمنی منازل را رعایت کنند، البته به منظور حفظ امنیت شهر، گشت‌های پلیس به صورت شبانه روزی و گشت رضویون بسیج در مناطق مختلف ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی هندیجان تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی شهرستان شاهد تردد خورد‌های غیر بومی زیادی در سطح شهر هستیم، به همین دلیل از همه شهروندان تقاضا داریم ضمن بالا بردن آگاهی پلیسی خود چنانچه موارد مشکوک مشاهده کردند، به سرعت با شماره ۰۶۱۵۲۵۷۱۳۷۳، مرکز کنترل فرماندهی هندیجان تماس بگیرند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار