دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ایتالیا در مدت حضور خود در این تیم، عملکرد درخشانی را ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ۲۲ ساله تیم ملی فوتبال ایتالیا در این سال‌ها که جایگزین اسطوره دروازه بانی این کشور، یعنی بوفون شده، عملکرد بسیار عجیب و خوبی را از خود ثبت کرده است. شاید یکی از مهمترین دلایل نتیجه گیری تیم ملی ایتالیا در ۲ سال اخیر و همچنین مسابقات یورو ۲۰۲۰ همین دروازه بان جوان ایتالیایی‌ها باشد.

دوناروما به همراه تیم ملی ایتالیا در ۱۱ مسابقه قبلی خود که برای آتزوری به میدان رفته، کلین شیت کرده و دروازه خود را بسته نگه داشته است.

آمار عجیب دیگر این دروازه بان ۲۲ ساله برای ایتالیایی‌ها این است که او در ۶ سال حضور خود در تیم ملی ایتالیا تا کنون در هیچ مسابقه‌ای در جریان بازی بیش از یک گل دریافت نکرده است.

دوناروما در مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز یکی از برترین دروازه بان‌های مرحله گروهی بود و تیم ملی ایتالیا امیدوار است که بتواند با حضور این دروازه بان جوان و سایر ستارگان خود با پیروزی مقابل اتریش به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کند.

تیم ملی ایتالیا شنبه شب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی به مصاف تیم ملی اتریش خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار