مسابقات جام ملت‌های اروپا در گروه A با برگزاری ۲ بازی همزمان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته سوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قرار است امشب (یکشنبه) برگزار شود و در ۲ بازی همزمان ترکیه - سوئیس و ایتالیا - ولز به مصاف هم می‌روند.

ترکیه - سوئیس/ یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی فوتبال ترکیه که در بازی نخست مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و در بازی دوم مغلوب ولز شد، قرار است در بازی آخر با سوئیس دیدار کند. شاگردان گونش در این رقابت‌ها تاکنون عملکرد ضعیفی داشته اند و اگر در بازی با سوئیس به پیروزی برسند، شانس کمی برای صعود دارند.

ترک‌ها در بازی اول مقابل ایتالیا ۳ گل دریافت کردند و سپس مقابل ولز ۲ بر صفر شکست خوردند و هیچ گلی هم به ثمر نرساندند که با وجود بازیکنانی همچون ایلماز، هاکان و ... عجیب است.

ترک‌ها با حضور ستارگانی همچون بوراک ایلماز، دمیرال، سویونچو، قهوه چی، هاکان چالهان اوغلو و ... به دنبال کسب پیروزی هستند.

سوئیس نیز در بازی اول مقابل ولز به تساوی یک بر یک رسید و سپس از ایتالیا شکست خورد تا با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد. آن‌ها برای صعود باید مقابل ترکیه به پیروزی برسند تا جزو ۴ تیم برتر سوم قرار بگیرند.

از ستاره‌های سوئیس می‌توان به شقیری، امبولو و سامر اشاره کرد.

بهترین عملکرد ترکیه در جام ملت‌های اروپا به یورو ۲۰۰۸ مربوط می‌شود که به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات صعود کرد، اما نتوانست به فینال راه پیدا کند.

ترکیه- سوئیس؛ شاگردان گونش به دنبال اولین برد در اروپا / ایتالیا- ولز؛ جنگ برای صدرنشینی

ایتالیا - ولز/ یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی ایتالیا با مانچینی به دنبال قهرمانی در این دوره از مسابقات است. این تیم در بازی اول با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و سپس مقابل سوئیس به برتری دست یافت. ایتالیا پس از ناکامی در چند رقابت بزرگ، حالا با هدایت مانچینی قصد دارد در یورو ۲۰۲۰ جبران مافات کند.

در ایتالیا دوناروما دروازه بان جوان، اما با تجربه سابق میلان به عنوان جانشین بوفون، سنگربان اصلی ایتالیا در یورو است و کیلینی، بونوچی و فلورنزی هم در خط دفاع حضور دارند.

در خط حمله هم ایتالیا ۲ مهاجم فوق العاده با کیفیت دارد که شاید مانچینی را در یک دردسر شیرین قرار دهد. چیرو ایموبیله و بلوتی در خط حمله می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند. ایموبیله در ۲ بازی قبلی گلزنی کرده است.

پدیده ایتالیا هم لوکاتلی است که مقابل سوئیس ۲ گل به ثمر رساند و ستاره لاجوردی پوشان بود.

ولز هم با گرت بیل و آرون رمزی در بازی اول مقابل سوئیس به تساوی رسید و سپس ترکیه را شکست داد تا با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشته باشد. این تیم از شانس بالایی برای حضور در مرحله بعد برخوردار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ترکیه چرا با آسیایی ها بازی نمیکنه.اخه ترکیه قسمت اعظمش جزو آسیاس و فقط استانبول یا همون قسطنطنیه ش جزو اروپاست.
ولی کاش مردم مسلمان ترکیه بتوانند سوییس را شکست دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
دیشب دو تیم المان و پرتغال بودند که در اخر نیمه اول رناردو اولین گل را برای پرتغال ب ثمر رسوند در نیمه دوم المان دو گل جلو افتاد که گل اول رو پرتغالی ها به خود زدند و در همان نیمه دوم پرتغال ی گل دیگه زد به المان و بلخره المان دیشب درست یادم نیست که المان 3 به 2 پرتغال رو برد یا 2 به 2مساوی کردن
آخرین اخبار