مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، از محکومیت ضارب محیط بان این استان به ۳ سال حبس و پرداخت دیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: درجریان شناسایی و برخورد ماموران با ۳ نفر متخلف شکار غیرمجاز در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست در این منطقه، موفق به دستگیری یک نفر از این متخلفان مسلح می‌شوند.

او افزود: در پی این اقدام، یکی از متخلفان متواری شده، به سمت ماموران شروع به تیراندازی می‌کند و درنهایت یکی از محیط بانان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله متخلفان قرار می‌گیرد و هر ۳ متخلف متواری می‌شوند.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: پس از این رخداد، حفاظت محیط زیست استان با دستور مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی و پلیس آگاهی موفق به شناسایی ضارب و دیگر متخلفان شد.

او ادامه داد: پس از انجام مراحل قانونی، ضارب محیط بان به ۳ سال حبس و پرداخت دیه، و دو متخلف دیگر به یک سال حبس محکوم شدند. وی اذعان کرد: ۲ نفر از این متخلفان از استان همجوار و دارای سابقه کیفری شکار غیرمجاز بوده اند.

احمدی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متخلفان برای ایجاد بازدارندگی تاکید کرد: محیط بانان استان برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و انفال الهی با جدیت انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار