مجموعه «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی، از شنبه ۵ تیرماه روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «خانه امن» از تولیدات «سیمافیلم» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در گونه جاسوسی- امنیتی در ۵۰ قسمت به قلم حسین تراب نژاد برای پخش از شبکه یک سیما تهیه و تولید شد.

این مجموعه برای دومین بار به صورت بازپخش، از شنبه ۵ تیرماه از ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. تکرار این سریال هر روز ساعت ۶ و ۱۴ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

مجموعه «خانه امن» با بیش از ۳۰۰ لوکیشن داخلی و خارجی از تولیدات «سیمافیلم» در سال گذشته بود.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی، شهره سلطانی، شایسته ایرانی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی اشاره کرد.

احمد معظمی و گروه این سریال، وارد پرونده تروریستی و قصه خانواده‌های نیرو‌های امنیتی شدند. ماجرا‌های واقعی که با موضوع تروریسم، به نمایش گذاشته شد و در ادامه ۲ سریال «سارق روح»، «ترور خاموش»، این مجموعه تلویزیونی سه گانه‌ را تکمیل می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۳:۲۶ ۱۵ دی ۱۴۰۰
درود بر شما.اگر بخواهیم به سریال خانه امن به عنوان یک مجموعه تلویزیونی و فارغ از نگاه امنیتی و سیاسی آن نمره دهیم،نمره قابل قبولی دریافت خواهد کرد اما موضوعاتی که در سریال مطرح میشود بعضاً نادرست،غیرقابل قبول و با بزرگنمایی همراه است.برای نمونه در چندین جای سریال قاضی قوامی تاکید می‌کند که عدالت قضایی برای همه یکسان است و پست،مقام و قدرت افراد هیچ تاثیری در روند دادرسی و حکم آنها ندارد در صورتیکه مردم خیلی خوب میدانند چنین ادعایی صحت ندارد و محاکمه افراد بانفوذ و ثروتمند و حکم آنها با احکامی که برای مردم صادر میشود زمین تا آسمان متفاوت است.یکی دیگر از عیب های سریال القاء حس شکست ناپذیری و داشتن سیطره کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان به مخاطب است که حقیقت ندارد.اگر حقیقت داشت هر چند وقت یکبار اخبار اختلاس های بسیار بزرگ و فرار عاملان آنها به دیگر کشورها را نمی شنیدیم.مگر میشود چشم و گوش ماموران اطلاعاتی کشورمان همیشه باز و شنوا باشد و چنین اختلاس های عجیب و بزرگی انجام شود و اختلاسگرها پس از آنکه اموال مردم و کشور را به یغما بردند به راحتی از کشور خارج میشوند و مدتی بعد دزدی آنها آشکار میشود.چه بسا اختلاس‌های زیادی که انجام شده اما تا اکنون رقم و نوع اختلاس و اختلاسگر مشخص نشده و شاید هرگز مشخص نشود.این نشان دهنده این نکته است که سیطره اطلاعاتی نهادهای اطلاعاتی کشورمان آن قدرها که ادعا میکنند گسترده نیست.آیا این فرارهای گاه و بیگاه اختلاسگران ضعف اطلاعاتی محسوب نمیشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۰
عالی
آخرین اخبار