به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی شرکت مخابرات ایران در فضای مجازی که تصاویر و مطالب مرتبط با حوزه ارتباطات را با کاربران به اشتراک میگذارد به تازگی نیز پست جدیدی را در صفحه خود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده میکنید.
"تلاش شرکت مخابرات ایران بر این است تا تمام خدمات و سرویس ها در بخش فروش و پس از فروش به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار گیرد.
با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www. tci. ir از طریق سامانه «مخابرات من»، ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، صدور صورتحساب به روز و تجمیعی ، خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، مشاهده وضعیت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکانپذیر است. خدمات تلفن ثابت و تست سرعت اینترنت، از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری این سامانه است.
پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ و رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است.
مشتریان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری #۲۰۲۰* ضمن اطلاع و پرداخت صورتحساب خود، ازخدمات مبتنی بر صوت ، دیتا و ارزش افزوده، بهصورت غیرحضوری استفاده کنند ."
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/