کمانداران کشورمان در ماده انفرادی کامپوند در رقابت‌های جهانی فرانسه شکست خوردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در پاریس و در بخش انفرادی کامپوند، سیدحسام کوثر در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مجارستان رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از اسپانیا رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۶ شکست خورد و حذف شد.

محمدصالح پالیزبان در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده هلند رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۵ شکست خورد و حذف شد.

احمد اکبری در دور نخست مسابقات حذفی در دیدار با کمانداری از روسیه با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ شکست خورد و حذف شد.

در رده بانوان، گیسا بایبوردی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کرد و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۴ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده بلژیک رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۲ شکست خورد و حذف شد.

راحله فارسی در دور نخست مسابقات حذفی با مصاف کمانداری از فرانسه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ شکست خورد و از گردانه مسابقات کنار رفت.

ویدا حلیمیان در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کانادا رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از روسیه رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف نماینده مکزیک رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ شکست خورد و از گردانه مسابقات کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار