مدیر کل آبفای استان خوزستان گفت: با پیگیری نماینده خرمشهر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب خرمشهر تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،به منظور بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان خرمشهر نشستی با حضور مدیرکل آبفای استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس در خرمشهر برگزار شد.

کرمی مدیرکل آبفای استان خوزستان در این نشست، گفت: با پیگیری شرکت فنی مهندسی آبفای استان خوزستان و نماینده خرمشهر از ماده ۵۶ اعتباری به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث شبکه جدید فاضلاب در خرمشهر تخصیص داده شد.

او افزود: این اعتبار با سرمایه گذاری بانک ملت انجام خواهد شد و ۴۵ درصد از فاضلاب خرمشهر را نوسازی خواهد کرد.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم پیگیری جهت حل مشکل آبرسانی به روستا‌های غرب کارون را از دیگر اولویت‌های مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

او گفت: تامین پایدار آب غرب کارون در این نشست مطرح و با بررسی‌های انجام شده نیز قرار شد یک آب شیرین کن با ظرفیت ۱۵ هزار متر مکعب در خرمشهر نصب و وارد مدار آبرسانی شود.

نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین بهبود وضعیت آب مناطق محرزی و مینوشهر را نیز از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.