نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار۴۰۰ میلیارد تومانی جهت رفع معضل قدیمی فرسودگی خطوط فاضلاب خبر داد.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:دو معضل بزرگ در حوزه آب و فاضلاب شهرستان آبادان وجود دارد که باعث نارضایتی مردم شده است.

او ادامه داد:فاضلابی که حدود ۲۰۰ کیلومتر آن فاقد شبکه یا دارای شبکه فرسوده است و آب شرب که با کیفیت نامطلوب و با افت فشار همراه است ،دو معضل گریبان گیر آبادان  هستند که سالیان سال از وجود آنها در این شهرستان میگذرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبار ۴۰۰میلیارد تومانی در حوزه فاضلاب بیان کرد: امیدواریم تا پایان خرداد ماه  فاز اول این اعتبار یعنی حدود ۵۶ میلیارد تومان تخصیص داده شود و اقداماتی را در حوزه فاضلاب انجام دهیم.

او افزود :بخش هایی را که آبفای شهرستان تعیین کرده است مناطقی مانند ذوالفقاری،سلیچ،سده،جمشید آباد و کوی کارگر عملیات اصلاح و ترمیم شبکه فاضلاب آنهارا آغاز خواهیم نمود.

مولوی در پایان عنوان کرد: مبلغ تخصیص داده شده جهت اصلاح و ترمیم کل شبکه فاضلاب شهرستان آبادان کفایت نمیکند و همچنان پیگیری خواهیم کرد که این مبلغ را افزایش دهند که بتوانیم در حوزه فاضلاب اقدامات خوبی را انجام بدهیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب شرب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.